Wednesday, November 18, 2009

Bila dia datang menganggu.

Kalau ikutkan hati ini, malas mahu saya fikir pasal orang lain. Tapi, dia yang satu ini datang, saya perlu fikir. Dah lama dia hilang. Tiba2 muncul lagi. Penat sudah doa supaya dia tidak datang. Tapi muncul juga.

Dulu dia pergi tinggalkan beban, tinggalkan masalah, tinggalkan hutang dan semuanya atas bahu saya. Kali ini, datangnya tak tahu untuk apa. Maafkan saya kalau kali ini saya doakan dia mati dan jangan muncul lagi. Hish, jahatnya saya. Maaf. Tapi itu yang saya rasa sekarang.

Sebab dia muncul juga buat saya hilang mood untuk blog, untuk FB dan tutup telefon setiap hari. Sebab dia muncul buat saya rasa nak menjerit sekuat hati. Maaf, saya benar2 mahu dia mati.

Jadi, lagi lama dia muncul, lagi lamalah ruang kisah CAHAYA ini kosong. Sama juga dengan FB. Sama juga dengan telefon saya. Kenapa? Sebab saya tak mahu dia cari saya lagi. Saya benar2 mahu dia pergi.

p/s: kalau kamu di atas membaca. saya serius!
p/s/s: maaf kalian, tak dapat jelajah blog. waktu kerja dah habis.

saya teringin cupcake. illustrasi tiada kaitan dengan post.

10 comments:

Jard The Great said...

huhuhu.. been missing this blog...

HEMY said...

bgtu je direct into his face..sonang

Unknown said...

pliz, whoever u r...pliz don't ggu ms cahaya coz we all gonna miss her writing. cahaya...cepatlah kembali..

kawie2020 said...

cakap je terus terang tapi org camni x tahu malu dan bleh buat derk jer... jauhkan diri dari dia..

sicKo^ said...

sampai camtuh skali ko benci kat orang tuh..

Honeydy Love said...

sabar... Allah pasti akan mmbantu... InsyaAllah.. Amin

izan said...

cahaya,

siapakah orang itu... akak ke huhu.

bila tetamu datang ia membawa sekali bersamanya rezeki. bila ia pergi dr rumah kita dengan perut yang kenyang dn hati yang gembira kerana kita..... dia membawa sekali bersama dosa2 kita.

jangan lah begitu..... hidup ni kena ceria selalu.

Suka Bebel said...

dia tu along ke angah?ke ceti?hehe...

bawak banyak sabar lah ok?

IamYonna said...

kakak.patot lah rasa mcm akak takde je kat ruang maya ni? akak sound je lah beliau. dulu dah la menyusahkan akak, motif dtg balikkk? nak tebus kesalahan?

yonna pun pernah rasa nak certain2 ppl mati. diorang ni bukan je mematikan mood kite,tp mematikan segala organ dlm badan kita

takpe kak,.take ur time :)

Ad Rifza said...

Hmmm..semua jiwamu pergi ni..bukan separuh jiwa macam lagu anang tu..hehe..Sabo sabo..Mungkin dia dtg dengan bersebab....sbb tu dia dtg..kalau takde sbb mungkin dia tak dtg kan..sukarkah utk menyatakan rasa yg ada pada dia?..just cakap perkara yg benar...jika tidak selama2nya dia dtg mengganggu..