Wednesday, February 2, 2011

just under 2 weeks until I turn 30. ohh dear.

20 comments:

Jard The Great said...

me two years. but age is just a number. dont worry =p

some ppl say... our life starts at 30. hihihihi

CAHAYA said...

hmm. so right now I'm still in my mom's womb? err, ohh no. mental image.

ninaC said...

turning 30 is not so bad lahh.
its just a number.
and if it makes u feel better, i will always be one year ahead of you. :P , so yes i am 31 oready in january.

hopefully your life will be better and filled with happiness always.

aku jarang komen blog ko, but selalu nya baca jugak.


-hasna-

Noraishikin Mohd Salleh said...

happy birthday in advance ;)

dukunlintahplk said...

ku dolok masang angan2 jadi jutawan b4 30.. tok dah 31 tp masih belum juak jadi jutawan huhu.. boleh lah mun pegi ke indonesia.. hepi bday in advnce :)

Wahidah said...

as for me its juz 8 days before turning 27th...OMG..i'm old olredii..hahaha


but keen,age is juz a number sah..:)

CAHAYA said...

hasna,

thanks for reading btw. 1 year tak jauh sangat la. kalau ikutkan, i'm okay with the age and everything. yang tak bestnya bila umur dah masuk geng 3 kupang ni asyik kena lecture about marriage je. boring.

thanks. happy belated 31st birthday. ;)

CAHAYA said...

dukunlintah plk,

haha. okaylah tu. jutawan segera indonesia. :) thanks. cita2 tu insyaAllah boleh capai, umur 30X2 pun xpe.

thanks for the birthday wishes.

CAHAYA said...

Wai,

Wah! Happy birthday gurl. ;) Hope all your wishes come true.

Faisal Admar said...

shut up about age! ha ha ha.

i'm so jealous looking at this picture! SERIOUSLY.

CAHAYA said...

haha. you turned 30 already right? hehe. Happy birthday, Admar. ;)

Jealous? Let's London 2012!

Faisal Admar said...

2012? whoa.

jom!

let me know the detail.

happy birthday to you too!

CAHAYA said...

this time kita pegi time spring, or summer. but definitely not winter. serik dah.

i'll survey the tix on next MATTA fair and will let u know. ;)

Faisal Admar said...

oh ok. suppose matta fair not the cheapest?

alamak.

baru nak ajak main snow! haha. suppose winter the cheapest?

CAHAYA said...

hmm. hari tu i beli tiket kat matta fair. very fair deal. naik qatar airways. no delay whatsoever.

main snow ke? snow busuk la u. hehe. but london ada snow sikit je. amsterdam and paris ada jugak. Prague yg snow melampau, siap jalan dlm snowstorm lagi.

Faisal Admar said...

alamak snowstorm taknak le. gitu2 ok le. he he he.

2012 eh?

CAHAYA said...

yep. 2012. i x amik package. sendiri2 je. beli tiket flight, n yg lain figure out later.

Faisal Admar said...

that's better. dah lama tak fly. ha ha ha.

i pernah ke germany, belgium, france dan holland in spring. ok la, tapi rasanya tak best macam winter he he he..

this year, plan ke bangkok je. tiket dah beli in may. cuti pun dah apply. final for 2nd sem in april. sesuai lah sangat ha ha ha.

ingat jangan lupa detail ye.

CAHAYA said...

Alrite. Kalau mcm tu kita pergi negara yang xde dalam senarai u. Rome, Italy, London, Switz, and ikut la negara lain mana yg u nak pegi. ;)

This year I pegi Korea, bulan 4. Lepas tu stop tunggu next year pulak.

Faisal Admar said...

hey. it's 2013!

where's the promise :P

istanbul in dec?