Saturday, January 10, 2009

Festive@KLCC.

Everyone knows that KLCC is one of the TALLEST office building in the world.

And it came to my attention was the decor during every festive seasons. Everything were so GIGANTIC, TALL, and GIANT. Sesuai dengan nama kan?

CNY lantern. Chomel kan? Merah. Meriah. Suka. Suka.

Pokok krismas GIANT. Hehe. Gingerbread dalam Shrek 3rd kiyut. Lollipop. Candy.

DeepaRaya. GIANT pelita dan ketupat. Pelita India pun ada. Santek kan?

Here some pictures for those failed to experienced it first-hand.
~~'Time raya kismas, ada pokok besar, time raya cina, ada lantern bagak. time raya? pondok buruk je.' ~~Mag
p/s: Mag, ada la ketupat dan pelita, ingat pondok buruk je ke? Buat dosa je. Tak elok tau.

19 comments:

izan said...

cahaya

...biarla... itu dia punye.. kita pun tak da hutang ngan dia..pondok buruk jadilaa...kan.

p/s: kita bawak diri...

Faisal Admar said...

uik, panggil blog skull ke? hmm.

Dakjaat™ said...

uiii! tak baik kata macam tu ... sekurang2nya ada ..

KLCC tu tinggi gak .. gayat pabile tengok bawah .. huhuhuhuh! ;p

selamat pagi!

zali said...

useless & nothing!

CAHAYA said...

kak izan - hehe. tu la, adik Cahaya dok persoalkan kenapa raya layout pondok buruk. Cahaya cakap nak tunjuk suasana kampung. pastu dia start compare². So entry ni, khas utk dia.

Faisal Admar - blog skull? tak faham. hmm.

Dakjaat - memang ada pun. Adik Cahaya ni sengal.

zali - which one is useless and nothing?

Faisal Admar said...

blog skull title kan pondok buruk?

CAHAYA said...

ohh. tak terperasan pulak.

pondok buruk sebenar ialah layout kat center suria KLCC masa raya. Diorang letak pondok buruk. Suasana ala2 kampung gitu.

Adik i tak puas hati. Hehe.

Bunga Rampai said...

Salam,

KLCC macam-macam ada!

Menghargai kunjungan Cahaya ke teratak saya tempoh hari. Salam kenal :)

CAHAYA said...

wah bunga rampai. dah macam ASTRO dah. hehe. bahaya tu pakai tagline. kena saman nanti. hehe.

yOnnA said...

tpkan time2 kite raye je,
ketupat ke,kad raya ke,lampu lip lap2 kat mall tu mesti decorate lambat.
kalau xmas or CNY,hamboi!! lg sebulan nk raya dah meriah

haritz said...

ye la semuanya nk yg besar, kesian yang kurus hehehehe

CAHAYA said...

yonna,

ye ke? Tak perasan la plak. Mebi sebab bila masuk shopping mall, Cahaya sebok tgk sale. tak tengok pun decoration. Bila dah pokai, baru tgk alam sekeliling. hehe.

---------------------------------------------------

haritz,

takde sape pun nak kat kite. :( hehe. sumer nak yg kurus je. hehe.

starla said...

aku masih ujud lagi di sane...masih belom ke sane la yang...entah bile nak berambus tah
heheheheh

arsaili said...

salam...betul tu..kenapa tak buat gah2 kan..padahal time raya la org bershopping sakan....melariskan shopping complex..iskkk

CAHAYA said...

starla,

macam susah je nak ke UK. Kang nak mohon Visa asyik aku je x lepas. Tak besh!

-----------------------------------------

arsaili,

salam. ye ke? ok la tu. Islam kan mengajar utk bersederhana. Bukan berlawan2. Ye tak?

Nem0 o0h Nem0 said...

suka klcc tp xsuka g sn..=p

akk jom jmpa.. =)

CAHAYA said...

jom! hehe.

Redbloodsnow said...

ek'ehhh..pandainyer dorg hiaskan
zie paling suke tgk tanglong tuh ngan hadiah xmas tuh...lawa arrr


:D

CAHAYA said...

hehe. btol. santek sangat. hadiah tu tergantung². macam di awangan gitu. hehe. :)