Monday, May 3, 2010

Gadis elektrik.

Pernah tak korang terlanggar siku dengan sesuatu dan terus kena kejutan elektrik? Aku dah rasa semalam. Terasa seperti bintang dan burung keliling kepala aku. Dush!

15 comments:

Kniedaz said...

kena kejutan letrik kat troli carrefour n tesco selalu la...haha

Adziim said...

owh siku ko lnggar apa?

CAHAYA said...

kniedaz - haha. tu pun selalu jugak.


Adziim - langgar pintu kereta. berbintang kepala aku.

a d r e y n i e e l i s y a said...

alahai..
prnh dulu waktu skolah..
siku langgar meja..

alahai...
sakit ooo

ardinihumaira said...

dni pernah kena kejutan masa nak pasang pemanas air je hehe

HEMY said...

dia bukan siku sebenarnya tp ats sikit..boleh tekan2 n akan rasa skit..huhu

Noraishikin Mohd Salleh said...

penah2....skarg dh jarang dah..hee, tp yg troli tu penah jugak.giler fobia.tp bila dapat soping, lupa trus.

CAHAYA said...

a d r e y n i e e l i s y a - sakit tu langgar meja. terbayang lagi kesakitan semalam.


dini - pasang heater? wah, hebatnya pasang heater sendiri.

CAHAYA said...

HEMY - betul2. rasa macam lebam la siku aku. adoi!


Cikinto - tu la. tangan kena elektrik tu kat troli tu memang selalu. Yang ni even bertubi2. Memang rasa nak nangis!

*~ aRaBeLLa ~* said...

penah...bulih ingat lagi camner rasenye..hukhuk

CAHAYA said...

arabella - terkenang kan? skang ni pegang pun terasa sakit. waktu kena memang rasa blackout je. huhu.

Ad Rifza said...

Rasa SENGAL kan..hehe

CAHAYA said...

Ad - Tak sure rasa SENGAL tu macam mana. Yang penting rasa macam hampir pitam. Dunia hitam putih sekejap.

yonna said...

bucu kerusi!!!

damnnnnnnnnnnn! sakit sampai berair mata hahahaha

CAHAYA said...

yonna - adoi! tu memang sakit tu. dia lagi sakit bila kena bucu2. huhu.