Sunday, August 29, 2010

Sakit.

Sejak dua tiga hari ini badan saya asyik rasa tak sedap je. Macam nak demam. Tapi tak demam-demam. Hidung penuh mukus. Tekak pula perit nak menelan pun susah. Ujian Ramadhan barangkali. Kata kawan saya, Allah beri kesakitan untuk remove dosa-dosa kecil. Kifarah atas dosa-dosa yang ada. Alhamdulillah.

Doakan saya cepat sembuh ya. Selamat berpuasa.

"... dan apabila aku sakit, Dialah Yang menyembuhkan aku" - Asy-Syuaraa`:080

8 comments:

As said...

moga Allah sembuhkan~ ameen

Noraishikin Mohd Salleh said...

insyaallah...kiter pun tak berapa sihat..hee

Wahidah said...

get well soon keen

wd.bandages said...

get well soon!

zackzara said...

take extra care yea..and get well soon, Kin.

reti said...

Blogger wd.bandages berkata...

aha, Hindu lagi kuat pegangan atau depa paham la apa yang depa doakan. payah nak keliru.

hehehe

2010 Ogos 29 17:19

Weed dan Lucius

Yang kau bangga kan hindu buat apa?

Bongok ini bukan soal kelirula butoh emak kau.

Cina perempuan berdiri tempat imam punkau kata ok.

Ini tanda ada dua,

Satu engkau orang Melayu PAS yang miskin. Kemiskinan itu membawa kepada kekufuran. Sebab itu dapat 500 ringgit pun melayu PAS sanggup jual ugama. Cina ni kafir. Api kayu neraka. Tapi dek sebab 500 pun PAS tutup sebelah mata.
Nyatalah kekufuran kau.

Kedua kau dah benci Islam sangat. Ok lah sekolah ugama memang boleh buat orang trauma. Melancap pun berdosa. Apalagi puki Cina atas saf Imam.
Tapi tak perlu kau nk kutuk orang Islam yang mengikut Islam walau sikit pun. Sebab diaorang masuk juga syurga bukan macam Janiece.

Ketiga orang PAS kemaruk puki amoi Cina macam Nik Aziz kemaruk Elizabeth wong. Perempuan Melayu suruh pakai tudung tapi amoi Cina boleh tunjuk puki.

Inilah bongoknya Melayu. Islam bukan untuk Melayu saja tetapi untuk Cina dan India juga. Patutnya disebat bontot Elizabeth Wong sebab kangkangkan pukinya tapi sebab kemaruk PAS minta Elli Wong bagi taksirazh. Jadi ustazah PAS

hehehe..

CAHAYA said...

Dah baik dah. Kepada yang mendoakan, terima kasih. :)

Faisal Admar said...

sekarang ni i pula batuk.